Thursday

ජීවිතේ හරි ලස්සනයි...

ඇත්තටම ජීවිතේ ලස්සනද???
අපි කොහොමද ජීවිතේ ලස්සන කරගන්නේ???


ඔව් යාළුවනේ, ජීවිතේ ගොඩාක් ලස්සනයි. කියාගන්න බැරිතරම් ලස්සනයි. අපිට ඒ ලස්සන 'පෙනිලා'  තියෙනවා. ඒත් ගොඩාක් අය ඒ ලස්සන 'බලලා' නෑ.
මොකද, අපි හැමෝම කෙනින් කෙනාට වෙනස්. වෙනස් වෙනස් මිනිස්සු ලෝකය දකින්නෙ වෙනස් වෙනස් විදිහට.ඒකයි ඒ.
මට දැනෙන විදිහට මගේ ජීවිතේ මට දැනුනු දේවල් කිහිපයක් කියන්නම්.


වැස්සක් වහිනකොට ගොඩක් දෙනා කියන්නෙ "ආපෝ ! අදත් වැස්ස...දවසම ඉවරයි..."
ඒත් ඔයාලට ඇහිලා තියෙනවද ඔයාල අතරෙ ම ඉන්න සමහර අය " ෂා නියමයි, අදත් වැස්ස නිසා දවසම cool " කියනවා.
මට දැනෙන්නෙත් එහෙමයි.
වලාකුළු වලින් අහස වසාගත්තම තියෙන අත්භූතබව, පරිසරේ කෙමෙන් කෙමෙන් වෙනස් වෙන හැටි, වැස්ස වහිනකොට වැහිබින්දු බේරෙන ලස්සන, හිරිපොද ඇඟට වැටෙද්දි දැනෙන සීතල, මෙන්න මේ හැම දෙයක් ම විඳින්න යාළුවනේ.
ඔන්න ඒ වගේමයි ඉතින් අව්ව තියෙනකොටත්.
හිරු ‍රැස් පොළොව සිපගන්න හැටි, ගස් වැල් වල සෙවනැලි මහපොළොව මත චමත්කාරජනක දර්ශණ මවන හැටි, කොච්චර අපූරුද...?
සොබාදහමේ චමත්කාරයට ආදරේ කරන්න යාළුවනේ. හැම මොහොතක ම සොබාදහමේ ලස්සනත් එක්ක ජීවත් වෙන්න උත්සහ කරන්න.


මගේ යාළුවෝ විඳලා තියෙනවද හැන්දෑවට ඉර බැහැගෙන යනකොට අහසෙ තියෙන ලස්සන ?
වලාකුළු වලට මුවා වෙලා ඉර අපිට සමුදෙද්දි කෙමෙන් කෙමෙන් වැඩි වෙන සීතල, ඈත අහසේ කුරුල්ලන් යන හැටි, පරිසරේ හෙමීට අඳුරු වෙන හැටි, අහස නිල් පාටින් කහපාට වෙලා පස්සෙ රතූ පාටට හැරෙන හැටි....!
එතනින් පස්සෙ උදාවෙන රාත්‍රිය. ම්ම්ම්ම්....! කියාගන්න බැරි තරම් අපූරුයි.
තරු කැට එකින් එක අහසේ මතුවෙන හැටි.ඒවා එකින් එක පරදමින් දිදුලන හැටි.
පොඩ්ඩක් උත්සහ කරලා බලන්න යාළුවනේ. මුලු ලෝකෙම ඔයාගෙ වගේ දැනේවි.


තමන්ගෙ හදවතේ ගැඹුරු ම තැනට තමන් ළං උණාම මේ ලෝකෙ තියෙන හැම දේකම ලස්සන අපිට දැනෙනවා.
මගේ මේ අදහස් සමහර යාළුවන්ට අමුතු දේවල් වෙන්නැති. ඒත් ලස්සන ඇසකින් ලෝකෙ දකින දාට දැනේවි හැමදේකම ලස්සන.

No comments: